Η GFIA συνιστά τα εξής:
* Η ταχύτητα του ηλεκτρονικού σκούτερ δεν πρέπει να ξεπερνά τα 25km / h και οι δήμοι θα πρέπει ορίζουν τους δρόμους στους οποίους επιτρέπεται (π.χ. μέγιστο όριο ταχύτητας) ·
* Οι δήμοι που προωθούν τη μικροκινητικότητα πρέπει να προσπαθήσουν να βελτιώσουν τις υποδομές μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένων των διαδρομών κύκλου, για να ενθαρρυνθούν διαφορετικοί τρόποι μεταφοράς ώστε να συνυπάρχουν με ασφάλεια σε δημόσιους χώρους, με ελάχιστη, εάν υπάρχει, αλληλεπίδραση με τους πεζούς.
* Για την προστασία των πεζών από συγκρούσεις με ηλεκτρονικά σκούτερ, θα πρέπει να απαγορεύεται η κυκλοφορία τους σε πεζοδρόμια και οι υπηρεσίες επιβολής του νόμου θα πρέπει να διασφαλίζουν αυτή την συμμόρφωσης
* Για να διασφαλιστεί η κατάλληλη και ασφαλής συμπεριφορά του αναβάτη, οι αναβάτες των e-scooter πρέπει να είναι τουλάχιστον 16 ετών ·
* Για να προστατευτούν οι αναβάτες από τραύμα στο κεφάλι, χρειάζεται να είναι υποχρεωτικό το κράνος για όλους τους αναβάτες e-scooter ανεξάρτητα από την ηλικία και το επίπεδο εμπειρίας.
* Η ασφάλιση αστικής ευθύνης δεν πρέπει να είναι υποχρεωτική για τα ηλεκτρονικά σκούτερ. Ωστόσο, εάν μια νομοθεσία επιμένει στις απαιτήσεις ασφάλισης, πρέπει να είναι ανάλογη με τον κίνδυνο που αντιπροσωπεύουν τα ηλεκτρονικά σκούτερ.
* Οι εταιρείες κοινής χρήσης ηλεκτρονικών σκούτερ πρέπει να λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των αναβατών e-scooter, συμπεριλαμβανομένης της ολοκληρωμένης αγοράς ασφάλισης αστικής ευθύνης για τυχόν σωματικό τραυματισμό ή / και ζημιά περιουσίας έναντι τρίτων.
Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.